24 يونيو 2026, 6:01 ص

قدّمت الدمية الشهيرة بأبلة فاهيتا فقرة ساخرة عن المستشار مرتضى منصور ، رئيس نادي الزمالك، رغم تحذيره «منصور» لرئيس القناة، محمد الأمين، من تكرار سخريتها من الزمالك.

وعرضت فاهيتا خلال برنامجها “من الدوبلكس” على فضائية “سي بي سي” مشاهد لخلافات رئيس الزمالك مع عدة شخصيات مثل سما المصري والإعلاميان أحمد شوبير وأحمد سعيد وتراجع الجميع بعدها وتقديم الاعتذار لمرتضى منصور، قائلة: «كل دول ليهم سيديهات عنده..بس أنا معنديش حاجة أخاف منها، أنا كده كده سمعتي زي الطين ومتسربلي سيديهات».
وتابعت «فاهيتا»: «اللي يتكلم عليا مع بندق، في إشارة للإعلامي خالد الغندور مش هاسيبه».

المادة السابقة
المقالة القادمة
مقالات ذات صلة

ترك الرد

من فضلك ادخل تعليقك
من فضلك ادخل اسمك هنا

خدمات الموقع

شاركنا

إعلانات مبوبة

كتاب الموقع

admin
46 المشاركات0 تعليقات
Ahmed adel
813 المشاركات0 تعليقات
ahmedm
151437 المشاركات0 تعليقات
Amgad Galal
0 المشاركات0 تعليقات

الأكثر مشاهدة