جائني هذا العقد من شركه لؤلؤه الخليج الكويتيه للعماله كنتت عايز اعرف العقد دا كويس والمرتب دا معقول علما باني اتصلت بالمستشار القانوتي في مصر وخليت مده العقد 3 سنين بدل 5 سنوات . المشكله بقا ان المستشار القانوني دا هياخد 2000 جنيه مصري بمجرد توقيع العقد قبل ما يتوثق من السفاره الكويتيه في مصر خايف لحسن الموضوع يكون نصب علما بان الشركه اللي هشتغل فيها (محاسب ) اسمها ووليستار المساهمة لتنظيم المؤتمرات بدولة الكويت ؟؟؟ ارجو الرد باسرع وقت ممكن
عقد عمل بالكويت ine.com




